Marvia en De Beren trappen met EK samenwerking af

08-06-2021 (13:13) - Marketing

Marvia, het lokale marketing automation platform, en restaurantketen De Beren zijn onlangs een langdurige samenwerking aangegaan. De landelijke EK-actie van De Beren is de eerste grote marketingcampagne die via het platform van Marvia lokaal over de ruim 41 restaurants en 28 bezorgrestaurants wordt uitgerold.
 
De Beren heeft op 31 mei haar landelijke EK-campagne 'Erop en Erover' gelanceerd. Feyenoord-icoon en oud Nederlands Elftal speler John de Wolf en voetbalcommentator Sierd de Vos spelen hierin de hoofdrol en prijzen de speciaal voor het EK ontwikkelde Oranje Burger aan die in alle vestigingen van de Beren verkrijgbaar is.
 
Voor de lokale uitrol van de campagne maakt De Beren gebruik van Marvia’s Brand Portal. Belangrijk onderdeel van deze portal is het DAM (Digital Asset Management) systeem waar elke lokale vestiging toegang heeft tot alle marketingmaterialen zoals posters, flyers, social media uitingen en menukaarten. Maren Bom, Campagne Marketeer bij De Beren: "Door de heropening van de horeca moesten we extra snel schakelen. Met de portal van Marvia kunnen we ervoor zorgen dat alle vestigingen op tijd alle materialen in huis hebben."
 

Social media add-on

Met behulp van de Social Media add-on van Marvia, kan De Beren bovendien de EK campagne razendsnel uitrollen op alle social kanalen. Joep Donders: "Hiermee kunnen de lokale social media accounts per vestiging gekoppeld worden aan de brand portal. Hierdoor kunnen vestigingen klanten ook makkelijk en sneller benaderen via hun eigen social kanalen. De landelijke campagne kan op die manier lokaal optimaal ingezet worden."

Bureaus

Media

Economisch