Moving Target ook in Virtual Reality

12-04-2018 (09:43) - Marketing

Videoproducent Moving Target voegt virtual reality toe aan haar activiteiten en gaat onder de naam MTVR meetbare interactieve VR-oplossingen bieden voor trainingen, recruitment en branding.


Patrick Dierdorp, regisseur en creatief partner bij MTVR: “We willen verder gaan dan het wow-effect en meerwaarde creëren, dat is ons doel. We zien dat de markt voor VR zich nu serieus opent. Bedrijven pakken kansen om voorop te lopen door een innovatief medium als VR te omarmen. Een VR-beleving is natuurlijk overrompelend en magisch, maar belangrijker voor onze klanten is dat zij resultaat ervan zien.”

 

vertaalslag naar VR

MTVR gaat bestaande procedures en trainingen naar interactieve VR-content omzetten om zo de gebruiker vragen te laten beantwoorden en keuzes te maken die interessante data opleveren voor opdrachtgevers. Dierdorp: “Wij zetten 360 graden video in om mensen in een levensechte praktijksituatie te plaatsen. Dat kan bijvoorbeeld een salesgesprek zijn, dat beoordeeld moet worden op effectiviteit en gedrag, maar met VR kan een merk ook feedback krijgen op een nieuw product. Met het toevoegen van data-analyse wordt VR van leuke gadget een toepassing met een hoge toegevoegde waarde.”


Bureaus

Media

Economisch