SodaStream Spirit One Touch Gekozen Product van het Jaar

21-02-2019 (16:06) - Marketing

In de RAI Amsterdam werd vandaag het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Het innovatieve bruiswatertoestel SodaStream Spirit One Touch, dat afgelopen jaar op de markt is gekomen, wint in zijn productcategorie. 'Het label is een bevestiging dat we de afgelopen jaren ons duurzame alternatief hebben aangepast volgens de wensen van de consument', aldus Tamara Kroon, Marketing Manager SodaStream Benelux.


Het Gekozen Product van het Jaar is een gerenommeerd concept in
meer dan 40 landen wereldwijd. Alle deelnemende merken worden eerst beoordeeld door een comité. Vervolgens kiezen een panel van 5.000 Nederlandse consumenten en een testpanel van 50 gezinnen, samengesteld door marktonderzoeksbureau Nielsen, de uiteindelijke winnaars. 


SodaStream Spirit One Touch had een totaalscore van 30,5/40 op basis van innovatie, visuele aantrekkelijkheid, aankoopintentie en een producttest. De gemiddelde score van concurrenten is 27,6. 


Bureaus

Media

Economisch