Verkade opent Pop-Up Schoenzetwinkel voor het Vergeten Kind

12-11-2021 (16:40) - Marketing

Juvat Westendorp heeft als ambassadeur van Stichting Het Vergeten Kind, samen met Unforgettable Tasha (lid van de jongerenraad van Het Vergeten Kind) een pop-up Schoenzetwinkel geopend in Amsterdam. Deze pop-up is een initiatief van Verkade, en heeft als doel om aandacht te vragen én donaties op te halen voor een bijdrage aan Heppie Weekenden voor ‘vergeten kinderen’.
 
De winkel, aan de Prinsengracht 234, is vanaf dit weekend – het weekend dat Sinterklaas weer naar Nederland komt – open tot en met zondag 21 november. 
 
De pop-up Schoenzetwinkel is onderdeel van een donatiecampagne die ook online via en op de hartenhuis- verpakkingen wordt gecommuniceerd.
 

Credits

Deze campagne is tot stand gekomen in samenwerking met creative agency TBWA\NEBOKO, Brand Builders en 2twintig public relations.

 


Bureaus

Media

Economisch