Eerste sprekers allOut bekend

18-03-2019 (18:06) - Media

Donderdag 16 mei vindt op het terrein van Thuishaven de eerste editie plaats van allOut: de samenvoeging van het bestaande MWG mediacongress en de AMMA Award tot één festival. Inmiddels zijn de eerste sprekers bekend.


allOut bestaat uit drie hoofdonderdelen: het dagprogramma Outspoken, het bekende MWG mediacongres in een vernieuwde en interactieve vorm, het avondprogramma Outstanding, de uitreiking van de prestigieuze AMMA awards met het beste werk van afgelopen jaar en het late-nightprogramma Outrageous, een groot afsluitend feest.
 

innovatie, technologie en trends

Outspoken bestaat uit een vol en interactief programma, over innovatie, technologie, trends en ontwikkelingen binnen media. Na de keynote plenaire sessie kunnen bezoekers hun eigen middagprogramma samenstellen met break-outs op basis van hun interesses. Hier alvast een tipje van de sluier met de eerste sprekers:  
 
Patrick Dixon (voorzitter Global Change Ltd: The future of media) - Als vooraanstaand futurist en succesvol schrijver geeft keynote spreker Patrick Dixon zijn blik op de wereldwijde trends die de toekomst van de media-industrie gaan beïnvloeden, danwel domineren.
Victor Knaap (Main Monk & CEO MediaMonks) - Hij leidt een van de meest succesvolle creatieve productiebedrijven ter wereld. Zijn zakelijk inzicht en kennis van de industrie maken hem tot een opinieleider voor de gehele digitale sector. Hij geeft zijn visie op de zeer snelle internationale groeistrategie van MediaMonks en de ontwikkelingen in het landschap.
Menno Zevenbergen (Greenhouse Group) - De opkomst van voice. Wordt jouw merk wel of niet uitgesproken?
Annemarie Swijtink (McDonalds) & Rik Vandewall (McDonalds) - Always open for good times: hoe McDonald’s het favoriete restaurant van Nederland blijft in de digital age
Wouter van der Horst (Rijksmuseum) - Avengers x Nachtwacht - het verbinden van visuele culturen
Jarno Stolk (Bchain Media) - De impact van blockchain op de mediawereld.
Taco Rijssemus (IDTV) - Content versus reclame, een routekaart voor contentmarketing 
Ronen Wolf (5PM) & Peter Minkjan (5PM) - YouTube for brands: building audiences and driving value for brands on YouTube
Stefan Heremans (GfK) - Driving change, before change drives you.
 

Kijk hier voor alle informatie over het festival.

Bureaus

Marketing

Economisch