Mercurs 2018 trapt seizoen af met 2 nieuwe categorieën

16-08-2018 (12:54) - Media

Donderdag 13 december is de uitreiking van de Mercurs 2018. Het thema dit jaar is Media in Motion en zet de huidige veranderingen in onze branche volop in de spotlights.


Magazine media spelen continu in op de wensen van de consument en de veranderende eisen die adverteerders stellen. Het magazinemerk verschijnt in almaar nieuwe vormen op verschillende platforms. Dit zet ook de Mercurs in beweging, kortom: Media in Motion.


Nieuwe Mercurs: Introductie en Partnership

De Introductie van het Jaar is een nieuwe categorie: zowel zelfstandige (print of online) magazinemerken als extensies en spin-offs van bestaande magazinemerken die in het afgelopen jaar zijn geïntroduceerd, komen in aanmerking voor deze Mercur.

De Partnership van het Jaar is bestemd voor succesvolle commerciële samenwerkingen. Denk hierbij aan partnerships tussen een uitgeverij/magazinemerk met een mediabureau of adverteerder of tussen uitgeverijen/mediamerken onderling.


Inschrijven nu van start

De acht categorieën waarvoor vanaf vandaag kan worden ingezonden zijn:

Magazinemerk van het Jaar 

Introductie van het Jaar

Artdirection van het Jaar

Hoofdredacteur van het Jaar

Reportage van het Jaar

Cover van het Jaar

Partnership van het Jaar

Belofte van het Jaar

 

Voor meer informatie of inschrijven, klik hier.


In totaal worden er 13 december 10 Mercurs uitgereikt. Voor de categorieën Mercur d’Or/LOF-Prijs en Mercur Tijdschriftenretailer van het Jaar, kan niet worden ingezonden.

De nominaties voor de Mercurs worden 15 november aanstaande bekend gemaakt.


Bureaus

Marketing

Economisch