finally an agency breidt creatieve team uit

03-05-2021 (09:33) - Mensen

finally an agency bouwt haar full-service propositie verder uit, wat leidt tot versnelde groei en verbreding van werkzaamheden op het gebied van strategie en concept. Dat vraagt om extra creatieve geesten en daarom is het creatieve team uitgebreid met Lisa van Zijl en Maarten van Scheijndel.
 
Lisette Samplonius, Managing Director: “Het is heel mooi dat we met de groei van Lisa naar de functie van Creative en het aantrekken van Maarten een goede balans hebben tussen Lisa’s ervaring op het huidige klantportfolio en de kennis en ervaring die Maarten meeneemt van buitenaf.”
 
Maarten van Scheijndel, Creative: “Mooie klanten, uitdagende vraagstukken en een zeer ervaren team met aanstekelijke ambities. Dat in combinatie met de nuchtere Rotterdamse niet-lullen-maar-vlammen mentaliteit passen mij perfect. Met mijn kennis op met name digital ga ik een finally waardige bijdrage leveren aan de verdere groei van de club.” Maarten van Scheijndel werkte afgelopen jaren als Digital Creative bij Havana Harbor op accounts als Unilever, KPN, Philips en Postcode Loterij.
 

Over finally an agency

finally an agency is een onafhankelijk full-service creative agency aan de rand van Rotterdam. Sinds 2005 vlammen onze teams dagelijks op strategie, concept en productie voor mooie merken als Coca-Cola, De Kuyper, Danone Nutricia, Foot Locker, Max Havelaar en McDonalds.