Jeroen Oosterbaan van AH naar Mediabrands

25-08-2021 (13:19) - Mensen

Jeroen Oosterbaan gaat per 1 oktober 2021 bij Mediabrands aan de slag als Managing Director Marketing Sciences, de afdeling die bestaat uit data consultants, analisten en data scientists werkzaam voor de labels van Mediabrands; Initiative, UM, Reprise en YUNE. Oosterbaan was hiervoor werkzaam als Marketing Effectiveness Lead bij Albert Heijn en werkte eerder voor bedrijven als HBO, Simyo, Oculon en Sanoma. Hij volgt Menno van der Steen op.

Onno Seelen, COO Mediabrands: “Binnen onze organisatie is de afdeling Marketing Sciences een van de belangrijkste pijlers. Deze afdeling is er bij uitstek om het verschil te kunnen maken en zorgt via data, tech en zelfontwikkelde tools voor de onderbouwing waarmee onze adviseurs elkaar en onze klanten uit kunnen dagen om het beste uit elke campagne te halen. Wij waren op zoek naar een zwaargewicht, een waar boegbeeld om deze afdeling samen met het team verder te ontwikkelen en naar ‘the next level’ te brengen. Wij zijn dan ook trots dat Jeroen Oosterbaan deze uitdaging samen met ons aangaat. Met zijn ervaring en visie op het gebied van data, tech, media en advertising kan hij onze klanten en collega’s helpen deze gewenste volgende stap te zetten. “