Senior copywriter Sanne Ueffing bij L'eau

16-03-2021 (13:00) - Mensen

L’eau verwelkomt nieuwe senior copywriter Sanne Ueffing. Zij heeft brede ervaring in zowel traditionele als digitale reclame.
 
“Ik ben altijd opzoek naar logica binnen reclame. Dat klinkt misschien nogal logisch, maar iets maken dat écht klopt voor zowel merk als ontvanger en met de juiste middelen is echt een uitdaging. Dat is ook wel de gemene deler tussen l’eau en mij denk ik; it has to make sense.” zegt Sanne Ueffing.

Sanne Ueffing vormt een team met Emory Hoffman (senior art director), en zal tevens nauw samenwerken met Lotte Verstijnen (Psychology Officer).
 
L'eau
L’eau is een reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding. Voor haar advisering maakt l’eau gebruik van de door haar ontwikkelde Barrière Methodiek®. L’eau werkt voor crossmediale klanten als CooperVision Benelux, CooperVision Specialty EyeCare, Air Miles, Hartstichting, SURF, KWF Kankerbestrijding, Reuma Nederland, Sazas, Open Universiteit en Leger des Heils.