Ga aan de slag met je eigen customer journey map

Ga aan de slag met je eigen customer journey map

06-09-2019 (14:54) - Opleidingen

Customer Experience is hot. Maar hoe creëer je nu een effectieve en memorabele klantbeleving? Een veel gehoorde vraag waar het antwoord niet altijd even eenduidig op te geven is. Waar zit de klant eigenlijk op te wachten? Hoe creëer je onderscheidend vermogen? Hoe zorg je ervoor dat klanten langer blijven, meer kopen en je positief aanbevelen? Customer Journey Mapping is een onmisbaar instrument om op eenduidige wijze antwoord te vinden op bovengenoemde vragen. 
 
In de training Customer Journey Mapping van Beeckestijn Business School ga je zelf actief aan de slag met het maken van een Customer Journey Map. Je leert hoe je alle relevante touchpoints in kaart brengt, de beleving van de klant meet en deze optimaliseert.
 

Je leert in één dag

De laatste ontwikkelingen op het gebied van verkrijg- en kanaalpreferenties van consumenten
De on- en offline touchpoints van jouw klanten en (klant)processen binnen jouw organisatie in kaart te brengen
De klantbeleving op de verschillende touchpoints inzichtelijk te maken
De ideale customer journey te schetsen en de klantbeleving te optimalisereHoe je toegevoegde waarde kunt bieden op de relevante en geschikte momenten
Beter inspelen op de wensen en behoeften van de klant 


Onderwerpen tijdens de training Customer Journey Mapping 

Trends en ontwikkelingen in customer experience management
Veranderend consumentgedrag
Nut en noodzaak van customer experience management
Customer journey en touchpoints
11 stappen van Customer Journey Mapping
Het creëren van een effectieve klantbeleving
Meten en optimaliseren van klantbeleving
Zelf aan de slag met de ontwikkeling van een Customer Journey Map
Handvatten en oefening om customer journeys toe te passen in je eigen organisatie
 

Voor wie is de opleiding bedoeld?

Deze training is bedoeld voor iedereen die zich bezig houdt (of bezig wil gaan houden) met customer experience.
 

Praktische informatie

College: 09:30 - 17:30 uur, incl. lunch
Eerstvolgende training: woensdag 25 september
Duur: 1 dag
Kosten: €785,- all in (excl BTW)
 

Meer informatie?

Ben je benieuwd of deze training iets voor jou is? Lees meer over de training Customer Journey Mapping »
 

Advies over opleidingen & trainingen

Twijfel je nog tussen opleidingen of trainingen? Of wil je weten welke opleiding het beste bij jou past? Volg dan een gratis proefcollege op locatie of via een webinar. Wil je liever persoonlijk opleidingsadvies? We helpen je graag tijdens een persoonlijk adviesgesprek. Onze opleidingsadviseur Nicole beantwoordt al je vragen en geeft advies over jouw opleidingsmogelijkheden. Aan de hand van je carrièrewensen, achtergrond en leerdoelen kijken we welke opleiding voor jou geschikt is. 


Over Beeckestijn Business School

Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, online communicatie & customer management en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen op verschillende niveaus. Naast het geven van opleidingen op post-HBO en postdoctoraal niveau, biedt Beeckestijn Business School ook korte opleidingen die verdieping bieden binnen een vakgebied en op maat gemaakte in-company trajecten.

Beeckestijn geeft regelmatig clinics over diverse onderwerpen en publiceert regelmatig nieuwe kennisdocumenten in de vorm van whitepapers. Deze clinics en whitepapers zijn voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden via de site van Beeckestijn Business School. Beeckestijn Business School doet dit in het verlengde van haar opleidingen... #kennisdelen gaat verder dan alleen de opleidingen en de bijhorende colleges.