Grote namen in Jury Euro Effies

08-05-2018 (10:48) - Awards

Organisator van de Euro Effies, EACA, the European Association of Communications Agencies, heeft vandaag de jury bekendgemaakt. Voorzitter is Adrian Farina, Senior Vice President Marketing bij Visa
Europa.


Adrian Farina: "I'm honoured to chair the Euro Effies this year. An effectiveness award is in my view the most important recognition that a marketing campaign can aspire to get." Gekeken wordt vier categorieën: Strategic Challenge, Creative Strategy, Bringing the Idea to Life and Effectiveness. 

 

europese expertise

Juryleden voor de eerste ronde komen overal vandaan, zoals Benoit Bertrand, Hoofd Strategie ISOBAR, Anna Nowak-Otto, Senior Planning Manager at INNOCEAN Worldwide Europe en Ben Curtis, Global Brand Director bij  Unilever. De volledige jury voor de eerste ronde is hier te vinden.


Voor de tweede ronde zijn meer dan vijfendertig experts uit zeventien landen aangetrokken, waaronder ook de Finse Tiina Salzberg die voor het Nederlandse bureau 180/Kingsday Strategy Director en Hoofd Planning is. verder zien we Sandrine Plasseraud, oprichter en eigenaar van WE ARE SOCIAL, Antoinette Hoes, Transformation en Integration Director bij DDB Berlin, Karel Vinck, Managing Director Digital Brands en Integration at Publicis One en Jeremy Hine, President EMEA bij MullenLowe Group. De volledige samenstelling van de jury staat hier.  

 

tijdsschema

De eerste ronde vindt plaats van vier tot vijftien juni. Dan worden de finalisten gekozen voor de tweede ronde op to select op achtentwintig juni.