PLUS voor tweede jaar op rij Klantvriendelijkste Supermarkt

PLUS voor tweede jaar op rij Klantvriendelijkste Supermarkt

29-05-2019 (13:55) - Prijzen

PLUS is op 28 mei tijdens het Customer First gala van SAMR wederom uitgeroepen tot Klantvriendelijkste Supermarkt van Nederland. Eric Leebeek, Commercieel directeur bij PLUS Retail: “Het was geweldig om voor de tweede keer op rij de prijs voor Klantvriendelijkste Supermarkt in ontvangst te mogen nemen. Maar eigenlijk behoorden de 220 ondernemers en 20.000 winkelmedewerkers daar natuurlijk te staan."
 
De verkiezing wordt opgehangen aan de zeven gouden regels van SAMR: wees beschikbaar voor de klant, maak je belofte uit de reclame waar, val de klant niet onnodig lastig, doe niet moeilijk over formaliteiten, geef je fouten toe en los ze op, wees oprecht betrokken en heb oog voor mens en maatschappij.
 
Deze basisprincipes zitten verweven in de coöperatieve structuur van PLUS. Alle supermarkten zijn eigendom van zelfstandige ondernemers, stuk voor stuk met een grote binding met hun lokale marktgebied. Dat uit zich in oprechte betrokkenheid en een persoonlijke aanpak.