Goed vertrekpunt programmatic DOOH campagne Landal GreenParks

15-05-2018 (10:59) - Toeleveranciers

Inspelen op actuele weersomstandigheden en de behoefte van gasten en relevante inspiratie met de creatieve mogelijkheden van programmatic digital out of home. Marktleider Exterion Media biedt nu ook de mogelijkheid digital out of home- campagnes programmatic in te kopen. Traffic4U geeft in nauwe samenwerking met Rapport, de out of home-divisie van IPG Mediabrands, haar klant Landal GreenParks de primeur. 


Esther Deppe, Campaign Sales Manager bij Landal GreenParks: “We zijn altijd op zoek naar creatieve en innovatieve manieren om gasten te inspireren voor een volgende vakantie. Het is een bewuste keuze deze uiting op bijvoorbeeld  NS-stations te laten zien, dat draagt bij aan het groene en duurzame karakter van onze organisatie. Landal staat voor een groene omgeving. Door met onze advertising in te spelen op factoren als locatie en weersomstandigheden maken we een volgende stap als het gaat om persoonlijke relevantie. We nodigen gasten uit om onafhankelijk van de weersomstandigheden de natuur in te gaan." 

 

content als weerbericht

De campagne is nu te zien op de schermen van Exterion Media op ondermeer de NS- stations Delft, Arnhem en Amsterdam en verschillende perrons. De content is afgestemd op de locatie en daarnaast wordt de relevantie verhoogd door met de uiting in te spelen op verschillende weersomstandigheden. Het is voor het eerst dat Rapport en Traffic4u, een programmatic digital out of home campagne heeft ingekocht bij Exterion Media. De media-exploitant biedt deze manier van adverteren nu aan op digitale NS-stationsschermen en op de digitale schermen in hun winkelcentra netwerk via Broadsign en Platform 161.