BrandDeli draait goede augustus maand

01-09-2015 (12:51) - Kijkcijfers

12.45 uur - Met een marktaandeel van 19,4% (20 t/m 49 jaar) is augustus de beste maand ooit voor BrandDeli.

Ook in het primetime tijdvak tussen 1800-2400 uur  is met een marktaandeel van 11,8% een record neergezet. Ten opzichte van vorig jaar augustus is het primetime marktaandeel 5% gestegen.
 
Nickelodeon had een erg goede maand en was met een marktaandeel van 16,9% voor de tweede maand op rij de marktleider onder kids (6 t/m 12 jaar, 06:00-21:00 uur).
Het kijkersprofiel van de zenders in het BrandDeli portfolio is goed terug te zien in de marktaandelen. BrandDeli was opnieuw marktleider binnen de jonge doelgroepen 13 t/m 24 jaar (32,7% marktaandeel) en 20 t/m 34 jaar (24,7% marktaandeel).

Op de doelgroep mannen 20 t/m 49 jaar werd met 21,1% ook het hoogste marktaandeel ooit behaald. Met de toevoeging van de nieuwe zender Spike vanaf 1 oktober verwacht BrandDeli de sterke positie binnen deze doelgroepen verder te verstevigen.
 
(Bron: SKO)