Boomerang zet Squla op de kaart

Boomerang zet Squla op de kaart

09-01-2018 (09:07) - Campagnes

Squla is een online leerplatform waarop kinderen spelenderwijs kunnen oefenen in de vakken die ze op de basisschool krijgen. Om het platform op de kaart te zetten heeft Boomerang een tv-commercial gemaakt.

 
Het filmpje draait om de vraag: waar halen kinderen het vandaan? En speelt in op het herkenbare gegeven dat kinderen je zomaar uit het niets kunnen verrassen met slimme opmerkingen. Met de door leraren en game-ontwikkelaars gemaakte lesstof van Squla krijgen kinderen alle kans om verrassend uit de hoek te komen. 
 
In de video wordt dit benadrukt. Het platform is een goede manier om te oefenen en kennis te maken met de cito-vraagstelling. Squla helpt kinderen het beste uit zichzelf te halen!
 

credits

Company: Boomerang Agency
Client: Squla
Verantwoordelijk bij klant: Inge Verberk, Tijntje Louwers
Concept: Frits Taberima, Rico de Lange, Eldin Fetahovic, Robbert Maruanija, Diederik de Winter, Maurice van Berkel, Vera Weijers
Strategie: Nelleke Koops
Regie: Frits Taberima
Executive producer: Fikret Fetahovic
Camera: Ruzbeh Babol
Styling: Fleur van Ledden Hulsebosch
Setdresser: Tessa Beijer
Project Manager: Lior Tsuff
Producer: Kim Trap
Editor: Steven Kuijs
Audio Post Production: Soundsright
Account Manager: Milo Duyff
 
 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.