Eerste Netflix-campagne W+K is af

16-01-2015 (16:37) - Campagnes

Wieden+Kennedy Amsterdam heeft haar eerste campagne in opdracht van Netflix af. De pay-off: ‘Great Things Start With Netflix’.
 
Het gaat om een pan-Europese merkcampagne die te zien zal zijn in Groot-Brittannië, Ierland, Nederland en de Scandinavische landen.
 
AKQA Amsterdam neemt de digitale aspecten van de campagne voor zijn rekening. De campagne viert de unieke krachten van grote verhalen die via het on demand-kanaal worden uitgezonden.
 
Een minuut lange merkfilm met de naam 'Big Questions', geregisseerd door Aaron Stoller, is onderdeel van de campagne. Daarnaast worden er ook nog drie spotjes van 30 seconden ingezet door Netflix. ‘Sara’ is de eerste die live gaat.
 

 


Reacties

Toe maar, liefst drie dertig-minuten-spots.
Anderhalf uur genieten.
Goeie eindredactie.
Marcus Bogaert @ 16-01-2015 15:28 uur
Beste Marcus,

We hebben minuten inmiddels omgezet naar seconden.

De redactie.
Redactie @ 16-01-2015 16:38 uur