Saatchi herpositioneert TIAS

30-06-2014 (07:43) - Campagnes

Met de lancering van de nieuwe naam, huisstijl en de in- en externe communicatiecampagne heeft Saatchi & Saatchi | Leo Burnett onlangs het herpositioneringsproject voor TIAS (voorheen TiasNimbas Business School) afgerond. 
 
Omdat TIAS vindt dat economisch succes hand in hand moet gaan met maatschappelijke vooruitgang, ontwikkelde Saatchi de nieuwe propositie ‘School for Business and Society’. In alle uitingen en op alle niveaus wordt duidelijk dat TIAS een nieuwe generatie Business School is, die spraakmakende innovaties faciliteert, daarbij opererend vanuit het hart van zowel bedrijfsleven als maatschappij.
 
Het publiek wordt deelgenoot van het opwindende en positieve gevoel dat verwondering met zich meebrengt door de ‘What If’ vraagstukken. Deze lopen als een rode draad door alle campagne onderdelen heen en dagen uit om jezelf altijd de vraag te blijven stellen hoe dingen nog beter kunnen. Zelfs, of misschien wel juist, die dingen die iedereen als vanzelfsprekend is gaan zien.
 
Een voorbeeld van het stimuleren van deze kritische, nieuwsgierige benadering is de eveneens door Saatchi ontwikkelde nieuwe website www.tias.edu, die laat zien hoe naast het overbrengen van kennis en vaardigheden TIAS de omgeving is waarbinnen juist ook de andere vragen worden gesteld. Op zoek naar antwoorden met impact op organisaties, business en de samenleving.